älskar att stressa!

Kom nyss hem från skolan, lite smått sliten sådära! Hade håltimme från kvart i tio till kvart i ett, helt onödgt. Åt underbar mat på donken, så kanske borde börja träna lite mer (a) Whatevva! efter skolan drog ja te kicks, köpte smink bort tagning o nån kräm te mitt fuck fejs.. behövligt sådära, kom hem, såg att jag fått mitt baknomat kort, tummen upp! Ska te dagis snart och hämta min lillebror, först ska jag platta håret om jag orkar. och sen ska jag till jobbet och jibba i fyra timmar :'( sen ska jag hem, sen i morn är jag ledig! YYYYYYYYYEEEEEEEEEEES! Ska sooova, sen ska jag plugga massa, sen ska jag till stallet och vara stall värd, sen i monr MÅSTE jag ut och springa... sen vet jag inte riktigt vad jag har för planer

Duktig jag är som bloggar om mina dagar va! Förstår inte varför för dom är så meningslösa på vardagar, menmen! Thats hur man bloggar! (har dålig engelska hahaa)

nä men hörrni, vi ghörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0