FREDAGSMYS!

Idag är det fredag, trudelululu :D
Så jävla skönt asså, är så jäääääääääkla trött så ni anar inte :p
Jaja, idag försov jag mig igen. Kom sent till skolan, men då tvätta jag håret sen fixa jag mig bara eftersom att vi skulle ha skol fotografering och jag kallades smskungen för ja smsa hela tiden haha! skön man är! Men bra fotograför om man säger så :S iallafall han va bra för han sa när ens tröja satt fel elr om man hade håret fel så det va asbra, kan man inte klaga på asså! Sen gick vi tillbaka till frisör lektionen och pratade lite bara och ja somna.. skööönt, men de va ba i typ en minut!haha
men sen sluta ja, drog till maten då och åt med några från klassen. haha Det var lasange så har ingen aning om man ja ska äta i morn på jobbet, kan ju inte ha de två ggr i rad ;)

Jag kom hem vid tolv kanske, har har fram till dess gjort ett skolarbete om emosar. hahahahaha! så jävla skön asså. Men det blev inte så mkt text, men ah fan det va bra gjort av mej tkr jag. Ska gå och fixa lite gott och varmt til mig sen ska ja fortsätta plugga, ska då skriva en uppstas på hantverksorientring, WOHOOOOO! hehe nej pallar inte asså. JAJA sånt som måstes.

hoppas ni har haft en najs dag,
vi hörs sen innan ja ska tagga te tyresö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0