Hemma igen!!

Hejsan, är hemma från skolan nu. Slutade elva idag så det var najs. Mindre roligt är ju att jag aldrig kommer upp på morginen så går verkligen runt i skolan som ett offer, men jaja haha! Sover hellre tio minuter extra än att sätta i massa skit i ansiktet.

Idag hade vi bara frisör lektion och vi håll på med långhår och gjorde olika uppsättningar, till te.x brudar och tärnor.. Lite gulligt sådära ;) Blev riktigt nöjd med min sista, men sen kom ja på att det såg utt som om den hade kulor och snopp, men haha skit samma.. det var fan helt ooook ;)

Jag är jäävligt trött så funderar på att lägga mig i soffan och kolla lite tv och förhoppnings vis slumra till lite, sen blir det stallet med maaaajsen :D

sådär såg den sista frisyren ut, visst är man hot i bakgrunden oxå!!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja de blir nog så.. va gör du då?

2009-10-15 @ 14:05:00
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: majjah

fan åh ;)

2009-10-15 @ 14:08:24
URL: http://majjatuppholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0