i morgon är det fredag :D

I morgon har jag inte frisör provet för mig lärare är sjuk, wohooo :D Synd för henne men bra för mig, då kan ja plyugga ännu mer och kirra ett mvg ;)

Idag var jag i alla fall ledig och försökte verkligen att sova, men det var vääääääldigt svårt hahaa! vakna hela tiden och sov as dåligt! Sen kolla ja lite tv, sen kom david över en stund och det var mys:) Efter det drog vi till horsntull, han skulle hem och jag skulle te jobbet. jobbade från fem till nio, vann en chokladkaka :D haha!! sen drog jag bara hem. Börjar 12.20 i morn så det är så galet najs alltså! :D

 

men nu ska jag nog lägga mig, hoppas ni har haft en bra dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0