JAG HAR INEGNTING ATT GÖRA :D

För en gångs skull så känner jag ingen stress för att jag behöver plugga elr någonting, allt kommer fixa sig i morn. men kan fortfarande inte slappna av. Varför kan jag inte njuta och ba lägga mig i sängen. Det går iinte, nått riktigt stört fel på mej :S

i morgon ska jag ut och gå/springa! ska bli as skönt, sen ska jag hem duscha och sen plugga. Lonely time!! Sånt som jag älskade förut.
Jobbet gick helt okej, bättre än de senaste sex passen i alla fall haha. Så någonting att vara glad för ;) Snackade med Fridzon i telefon ett tag i dag. Kändes skönt o snacka med henne igen, blir inte så ofta när vi börjat i olika skoler och så, men vi ska åka tsm te begravningen, slipper jag åka dit själv som en idiot haha!

imorgon ska jag te stallet oxå. muuuuusigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0