lite sovmorgon

Hejsan, idag sov jag ända till halv elva! Längsta på länge faktiskt, och jag njöt verkligen. Hahaha jag är så ovan med att sova längre än sju timmar att ja vakna 20 minuter innan klockan skulle ringa, så ja vände mig om och somnade igen. Det är det bästa som finns, när man har några minuter kvar att sova innan klockan ringer.

Hade i alla fall en lektion, svenska. Där vi inte gjorde någonting alls. Lyssnade på några redovisningar som jag redan har haft och snacka typ om vem man var. Sa ingenting högt för vad fuck har dom med att göra vad min mamma sa om mig som liten? Det var massa typ djupa saker hon ville att man skulle säga, sjuk ju? Som om hon har med det och göra?:S

Nu har jag i alla fall kommit hem, duschat ätit och kollat lite tv. Ska snart börja sminka mig, ska möta David i stan för att lämna några saker, sen ska jag jobba =( Haha men jag är inte ensam i alla fall, Ylva kommer så det blir ju okej.
Men nu ska jag sminka mig, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0