livet går vidare som om ingenting har hänt

Försöker att plugga, men jag är inte så bra på sånt, sen är det så jävla kallt i mitt rum så ja pallar inte. men ska plugga. JAG SKAAAAA, försöka..

idag tog jag sovmorgon, kom verkligen inte upp ur sängen, jag låg fast i sängen och kunde inte röra mig. fett skumt, så jag fortsatte sova hihi, hoppsan. Men kom till skolan till idrotten, där jag ägde getballe såklart. Mitt lag vann ju såååklart!
sen vare lunch, sen frisör lektion.. sen sluta ja, gick och hämta wilmer, och sen börja jag med mitt jävla tänkande.
Asså livet är så konstigt. Folk kommer och går.. Men livet fortsätter som typ ingenting :S Ingenting är egetnligen som det borde vara men man fortsätter bara. Hur kan en människa som alltid varit där helt plötsligt förvsinna sen ska det bli som vanligt efter? NÄJ det funkar inte så. Elr jo, men sjukt ju :S

haha jag vet inte vad jag hade gjort om inte jag hade haft musik ibland, skulle typ tänka och bli typ crazy elr nått :p
SÅÅÅÅ KALLT!! Nej men hörrni, är det dags för thé och lite plugga kanske, wonderfuuuuul.. :(

JUUUUUUUUTSE MIN ÄLSKADE FACEBOOK, MIN FACEBOOK SOM VART BORTA ÄR TILLBAKA, IM BACK ON TRACK BITCHES :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vem kan denna speciella person som försvunnit vara?

2009-10-13 @ 23:17:48
Postat av: becca

om du läser längre ner så är det en kille som heter Vittorio. Han jobbade på min skola men var absolut ingenting som en läare, han var en kompis

2009-10-14 @ 12:24:00
URL: http://seiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0