Onsdag 21/10

Idag kom jag verkligen inte upp i sängen, låg där länge och tänkte om jag skulle hoppa över svenskan elr om ja skulle ringa och sjukanmäla mig. I alla fall så sket jag i allt det där och gick till skolan, var fem minuter försenad men aa de va lungt lixom. Så kom jag te korridoren där alla sitter, så vänta vi på min lärare. Hon dök inte upp. JAG STESSADE TILL SKOLAN I ONÖDA!
efter det hade vi skit engelska, sen lunch, bajs mat! sen hade vi matte, haha skit matte. Asså vrf måste han lukta så jäääääävla äckligt. Det går ju inte, ta en mint tablett elr någonting!!!!!

efter skolan drogjag och bella hem till mig, snacka om lite saker, åt mat och kolla tv. sen drog hon, så ja hämta wilmer. Sen tänkte jag på att vi hade en lektion i morn och pallade verkligen inte gå på den, fem minuter senare fick jag ett sms av min lärare att hon är sjuk och inte kommer i morn! jag är ledig i morn, jag har INGENITNG! asså ska sova minst te tolv, ska ligga i sängen hela tiden fan! Najs bruschan!

men nu ska jag plugga lite till frisör provet på fredag och kanske göra lite på hantverksorinteringen om jag pallar asså :p

har ni haft en bra dag? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0