sämst jag är

bloggar aldrig längre, men sitter knappt vid datorn heller. livet rullar på galet, skulle behöva vara två personer så ja kan vara på två ställen samtidigt, usch hatar sånt.

Men IG på matte prov känns väldigt bra! Känns väldigt bra att det går dåligt för mig att sälja på jobbet och det roligaste är ju hur kallt det börjar bli. Helt jävla fucking underbart ju människor, I FUCKING LOVE IT hör ni det?!?!?!! Wihuuuuuuu snö snart!!!!!!!! :'(

Men solen skiner över råsunda, så det värmer i hjärtat! vi får ju hoppas på att det går dåligt för ifk framöver och att vi vinner bara så vi kan få vårt 11 guld, vore ju wonderful! bäst vore ju oxå om djurgården åkte ur, men man kan ju inte hoppas allt för mkt! två underbara saker på ett enda år?! kan funka?;)

På fredag ska jag på begravning för Vittorio, får se vilka som kommer dit men jag tror att det blir riktigt många.. kommer bli ortoligt mkt känslor i mig när jag är där. Blev ju tio väldigt roliga år med honom.


bara för att du läser så måste jag lägga ut denna bild snygging, puuuuuuuss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0