sitter i skolan

ska snart in på lektion och ha matte. ska ha omprov eftersom att jag fick ig, men det är lungt.. jag vet om att jag inte är duktig i matte men ska verkligen försöka fixa det ;)
försov mig idag igen, toppen verkligen.. men ah, får helt enkelt lägga mig tidigare på kvällarna. Även om det är svårt, älskar ju att kolla tv och sitta vid min dator.

Slutar i alla fall efter matten och ska då till stan och möta David, han ska leta vinter jacka och jag hoppas det går bättre idag än alla andra 13 ggr tidigare HAHAHA!! Sen ska jag till jobbet i alla fall och tjäna lite cash, hoppas jag säljer grooft!


SMGULDSMGULSMGULD!!!! ;)
(om man får drömma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0