skit söndag som blev till en jävligt bra söndag!

Hela dagen började med att ja var depp och för att jag skulle missa derbyt. Sen sitter jag där på jobbet, har sålt helt okej för de timmar ja jobbat, får ett sms att aik gjort mål o ja sålde. och sålde hahaha! Sen blev de 1-1 och de va tomt ett tag på sälj. Sen stod ja ute med några och vänta på maten och blev då glad igen, åt mat fort somfan sen sålde jag haha!

I alla fall, efter jobbet så tagga ja david pavle och claudia till donken, haha där träffa ja ninni från alfaskulan :p helt random!
Efter de drog ja te pappa hämta alla mina saker, och drog te mamma och myste galet med david bara :)
Så ah, är jävligt glad för hur denna förjävliga söndag hade att erbjuda. ett steg närme till SM-guld. Får man hoppas på sm guld, att djurgården och hammarby åker ut OCH att vi vinner svenska cupen. Eller det kanske är för mkt att bege?
Skulle nöja mej galet om en av förestående händer! Det vore ju underbart inte sant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0