SNÖ!!!!

Hahaha, nu vet jag att jag kommer med lite dubbla menningar. Sa ju förut att jag hatar att de är så fucking kallt. Men jag föredrar ju när det är kallt och det finns snö, för då kan man ju typ åka skidor, åka pulka elr typ ba ha as roligt i snön !!! Det väder som är i sthlm är ju bara värdelöst! Kyla, REGN, BLÅST och typ gega! Nej tack, förstör skorna, hallå!?! hahahha driver, men de är ju fakitskt inte så roligt.

Idag har jag i alla fall jobbat och är stolt över det jag sålde, rekord om man säger så va ;) Man blir helt hjärntvättad av det där jobbet för hur man pratar med kunden, men as roligt att driva haha! Riktigt chill asså.
Efter jobbet drog David och jag hem, åt lite middag, elr ah jag åt med inte David dåra. Mammi hade gjort Lasse (lasage), den smakade väldigt gott i min mun och fyllde varje smaklök i min mun. HAHHA, jaaaaa lite flummig sådär. Sen blev det att mysa galet, sen e jag är ensam nu och ska snart sova, men det sköna är ju att jag har en sovmorgon i morn så det känns ju heeeeeelt otroligt :D

Men nu ska jag ta och lägga mig i min sköööööööna säng :D Ni får ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0