"trogen bloggare"

Skriver idag oxå, precis som ALLA andra dagar för jag bryr mig verkligen om alla mina sju läsare, asså typ nya Kenza! Elr nej, gillar ju Kissie bättre, tkr hon e så himla snygg, go kissie and anklappar!!! yeah sure

i morgon är det derby, missar det :'( Ska jobba och var ute med biljetter för sent, FUCK! JAJA!! hoppas ni berättar hur de går ni som är där o få ta del av de sista derbyt för iår!
Idag har jag jobbat i alla fall, vann en choklad kaka, HAHAHA! smasken! Sötsurasåser smakar inte seciellt smaskens elr hur var det XD
efter jobbet blev de lite strul med vad jag skulle göra, så det sluta med att ja träffa jasmin o hennes kille. trevligt att se han igen då han vart borta väldigt länge, bra för jasmin o se han igen oxå! Vi snacka lite om allt, skola kenya, dubai o allt sånt shit. Sen skulle dom hem, så ja träffa bella i tc, åkte te solna och drog te max o åt bega mat, drog sen te cafét och skälde ut serhat lite. fast ah de va lungt:P sen fick ja skit ont i magen så ja drog. hade grov magknip. BARA SÅ NI VET!

hoppas ni har haft en bra lördag:) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0