alfaskolan är där jag vill vara

Hejsan, klippte mig idag av en tjej i trean. Fråga lite frågor till henne för en uppgift vi har i hantverksorgentering.. Inte så roligt med en stor uppsats, men ah bättre det än att ha massa lektioner.
Sen slutade jag egentligen för dagen, men ja vera och erika stanna kvar med D klassen och hade svenska oxå.

efter det drog jag hem, chilla galet för jag var så jäkla trött. varje ggn jag höll på att somna så smsa elr ringde någon. efter det träffa jag upp bella i huvudsta centrum, köpte blommor och kort och drog sen till vårat alfaskolan. Där fick jag veta att de skulle ha minnes stund för Vittorio på torsdag men att vi inte skulle få komma för att dom bara kunde ansvara för eleverna på skolan. Är skit arg och kommer ringa rektorn i morn om jag hinner det.

Träffa massa från min skola. Hela min grupp va där. Det var vi igen inanför alfaskolan väggar. och vi blev dom vi en ggn var. haha vi tog till och med mat från uppehållsrummets kylskåp som vanligt. det ör sjukt vad jag känner mig hemma dära, skumt hur man kan trivas så mkt i en skola! men jag älskar fakitskt att vara där och jag tror verligen att vi kommer vara den klass som kommer besöka skolan som mest.

i morn ska jag på utbildning på mitt jobb, men ska innan det möta David någonstans, sen taggar vi dit tillsammans.
LÄNGTAR TILL FREDAG, CHILL DET BLIR :)

jag vet skit ful bild på mej, men det där är mina tjejor! Va kul att se dig igen nattis gumman:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0