Helg i morn, WOHOO

Hejsan, har eran dag vart bra?
Min började med att jag drog till skolan, hade en lektion.. Frisör tekning, från åtta til halv tolv. Vi gjorde svinrygg elr vad det heter. En så jäkla fuckcing ful frisyr från 60-talet kanske HAHA! Nej men den var verkligen inte fin, och det var ju massa moment, men sen var den enkligen klar och då fixa en tjej mitt hår skit fint. sen sluta vi, men jag och vera gik till matsalen och åt för det var pankakor heh :P

Efter skolan mötte jag upp min syster Zandra och Lova som är min pappas frus systers barn. Zandra passade henne då Linnéa, hennes mamma födde barn. Vet ännu inte vilket kön men hoppas att allt gick bra och att alla mår bra! Så jag var lite med dom, till två ungefär. Då mötte jag bella när hon hade slutat, och vi drog hem till mig och satt och snacka som vanligt om när vi flyttar hemifrån, så jäkla najs! :D

Efter det hämdade jag min bror på dagis, skit gullig sådära. Passade honom till min mamma kom hem vid halv fem, då jag stressade ner till stallet då jag är stallvärd.. Kom egentligen sent, men dt va ba för ja hämta min bror. Hahaha vi ska få ascoola kläder typ där dt står att vi är stallvärdar, flashigt maja ;)

Sen kom jag hem, har ätit och städat lite. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig FRÄCH heh.. Sen ska jag städa mitt rum, sen om mitt hår har torkat ska ja platta det sen ska jag fucking sova. Jag får jag aldrig ta det lungt :(

oj vad långt det blev :S ha dt bra skriver igen senarw, BAAAAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0