HELG!!

Hejllu,, igår skrev jag inegnting då jag nt va inne på datorn, men nu är jag tillbaka.

Igår var jag bella och vera hos maria som bor i vällingby/spånga elr nått :) det var jätte mysigt att5 sita ute på altanen med en filt och ba ta det lungt med härligt folk. och vera är ju så jäkla skön haha!!
Sen drog jag hem till pappa och kolla lite tv med emelie men gick o la mig skit tidigt :p va så jäkla trött

Vakna cid kvart över tio. Innan det hade jag vaknat varje halv timme från kl sju typ .:p ej så roligt :P så tog ja dt lite lungt, kolla tv, åt frukost. Sen drog ja och Cia till västermalms gallerian och köpte två stickade tröjor till mig som kommer bli najs nu när the höst är på väg :(
efter det drog vi och sola solarium, riktigt skönt!! sen duscha jag och snart ska jag börja fixa mig. ska träffa david vid tc nån ggn efter sex, sen ska vi kanske träffa bella o vera o nån kanske i tensta då det är tensta dagen :p heh!!

vi höööörs


jag och min syrra emelie i thailand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0