Idol och one tree hill!

I morgon börjar vårt älskade idol, Något jag kommer följa slaviskt! Nej men vi får se hur det kmr bli, eftersom att det visas på fredags kvällar, då är man ju typ alltid ute. Men jag tycker att det ska bli sjukt kul att se alla aditons. Man får ju kolla lite spciellt efter mig och min kompis Fanny som var där heh. vi sjöng inte alltså! haha nejnej det skulle vi nog inte klara. Men tycker oxå om att höra vinnarlåten. Tycker den bästa genom åren va år 2005 när Agnes vann med låten right hear right now. Bästa säsongen är ju 2004, första ggn i Sverige. Det var ju helt klart det roligaste och sjukt bra sångare.


Och snart, tror den 14 börjar one tree hill i usa oxå, så kommer kunna se one tree hill igen. Men tyvärr har jag hört ryktenom att Peyton och Lucas inte kommmer vara med i säsång sju. men det lär vi se den 15/8. så jäkla kul att det börjar igen, dör ju för att få veta hur det går med sam och avd som kommer hända med julian och brooke, love :D HAHA vilken tv tönt jag är :p menmen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0