saknar dig !!

Det är så konstigt, döden. Hur vanligt det än är så gör det alltid så ont.

Tess gumman, vet du att i morgon så var det 14 månader sen jag såg dej sist. 14 FUCKING MÅNADER! Vet du hur mkt jag fortfarande saknar dej? Visst känns det bättre och enklare vissa perioder, men saknar dej så himla mkt.  Tänk att få krama din mjuka åäls och känna doften av dej igen, vill aldrig glömma den där spciella doften. doften av dej gumman.

Och Vittorio, asså det är så sjukt! hur fan kan henrik säga att vi inte får komma på din minnes stund. så jävla arg så du anar inte!! Han har nt kännt dig hälften av hur vi kände dig. klart vi kommer ha någon slags minnesstund för dig, förutom den i måndags, det ska jag kriga för.

Är skit hungrig oxå :( hahaha!
men annars har jag haft en bra dag, så himla skönt att vara hemma ensam lite, rensa tankarna, även om jag alltid tänker för mkt, vilket jag verklige gör. kanske borde sluta med det höhö,
aja ni får ha en grejt kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0