skola och ridning, tummen upp!

Idag har man vart i skolan, hade först matte sen idrott och sista lektionen var frisör teknik. väldigt roligt typ. I matten höll jag på att spy då min lärares byxor va blöt i röven på grund av rump svett, samma sak på knäna. Det luktade skit gott i hela klass rummet och det såg så fräscht ut!
Sen efter skolan drog jag hem bara, chilla lite framför tvn ett tag, sen så mötte ja maja utanför mitt hus o hade lite time med henne innan vi gick till stallet. tänker bara säga att jaghade Vitsippa och dt igick nt bra..

Har sån grooooooooov träningsvärk i mina lår, så när jag går ser det ut som om.. heh borde kanske nt säga det. men ah dt kan även se ut som om jag har bajsat på mig, men aja haha jag är skit stolt fan, man har ju tränat. tummen upp för mig.

juste jag åt en kebab rulle till middag, KÄRLEK! Den var så jäkla god, ovanligt god asså :o helt sjukt god! orkade nästan hela, men sen tog jocke sista, tyvärr det godaste på hela kebaben:p
nej men hörrni, nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen, smell you later

jag och min pony, inte Vitsippa utan La Lune, baby girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0