Tränings verk är ej roligt ;)

Idag har varit en galen dag med massa icke roliga lektioner och illa luktande lärare, meeeeen. det var god mat idag, tummen upp haha!! efter skolan träffa jag david och vi drog te hans förort o va lite där, åt en pizza. den va gigantiskt. om ni tror att ni har ätit stor pizza förrut :p haha knas! skit stor!! i alla fall!!

Har fortfarande träningsverk men det börjar bli bättre, så det är oxå skit bra. men snart kommer jag få ångest om jag inte tränar igen, kanske ska pröva gå ut o springa, vågar man det? juste förlåt för så sen uppdatering oxå, men jag har nt haft en ledig stund idag ;)

NU SKA JAG SOVA FÖR JAG ÄR TRÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0