underbara helg

så jäkla skönt att få sova, i love it, I FUCKING LOVE IT!
skulle träffat Lasse idag, men så blev det inte. ska träffa han i morn istället. Så senare idag ska jag träffa bella david och muffa.. Vet ínte riktigt vad vi ska göra med det blir alltid bra med najs folk :)

sitter och kollar runs house på mtv, det är maraton,och det är så jäkla bra! haha älskar den där serien, skönaste farsan helt ärligt asså :D haha!! crazy bitch fan:D

Fy fan vad dålig jag blivit på att blogga, men jag orkar helt seriöst inte bry mig, skriver lite som jag vill och så kmr det vara nu. kanske skriver många grr per dag elr kanske nt ens på tre dagar. ah men nui förstår

JUSTE! läser kanske en av det bästa böckerna och den heter "killen som inte fanns". det är andra boken och kom efter "pojken som kallades det" som säkert alla har hört talas om. Läser verkligen varje dag fr den är så jäkla bra. Så om ni inte tkr om att läsa, men ändå måste inom plugg elr bara för omväxling, läs de där böckerna.

Kommentarer
Postat av: Alba

alltså, de där böckerna är ngt av det bästa som skrivits...

2009-09-13 @ 16:54:26
URL: http://minimakro.blogg.se/
Postat av: becca

true bitch :D

2009-09-15 @ 22:46:33
URL: http://seiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0