vardagen rullar på som ingenting

Hejsan, ny dag idag. Allt som det alltid vart.
Träffa Bella i solna centrum, hitta en kofta på gina. Snacka mycket med henne om Vittorio. Våran Vittorio. Kom på att jag hade en video med hnm på mobilen som vil kolla på. Sen fortsatte vi prata om allt och inget. Sen drog jag hem till pappa igen, åt mat. Sen träffa jag David, drog hem te han och chillade galet bara!!

Jag är så gaaaaalet choklad sugen=(
i morn idag   ska jag spela fotboll med stallet tydligen. Ingen större lust alltså, menmen höhö. Lite motion har väl aldrig skadat?

Känner oxå att jag har grov höst ångest, kände nu påvägen till tuben från David, det är en bit att gå och det är riktigt kallt. Hemskt ju!! Sommaren är verkligen över, no more sun! Nu kommer det vara mörkt och kallt i ca 5-6 månader!! WOHO!!!!!
=(=(((((((((((( EMO


nån som vill ta mig utomlands (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0