wonderful day

Hej på er, haft en bra dag?
Min började segt i skolan med matte med en lärare som svettades så mkt i röven att det syntes igenom. Väldigt seriöst blir det då!! höhö
Sen hade vi en väldigt jobbig jumpa lektion, men Kristel vår lärare sa as bra saker om mig av ingen anledning så känner mig galet peppad för idrotten i år, ska kämpa galet :p
efter det hade vi lunch och sedan frisör teknik då vi klippte lite på vertiklaen höhö om ni vet vad det är.
Efter skolan drog jag hem och åt, var äcklig mat i skolan. Sen drog jag ner till stallet där det var hoppning på G. Skulle ha vitsippa men bytte till La Lune såklart, baby girl. Och det gick helt okej fakitskt! känns bra
Sen var det ju idol, och jag är besviken, nt lika kul som vanligt. men fuck it, kmr ändå kolla ;D

hoppas er dag har varit bra och så :)

min sjuka klass haha :D


Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Jag driver en The Hills & The City blogg.

Tycker du om serierna så kika gärna in i min blogg.



Ha det bra =)

2009-09-09 @ 01:57:27
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0