Godemorgon people

Hahaha fan vad dålig jag är, igår läste jag ut min bok o då öppna jag upp datorn igen och då hade twilight laddats ner haha så jag kolla på den och den var slut fem minuter i fem -.- så ah drf vakna jag så sent. I alla fall, under hela filmen så log jag, asså den är så himla söt och Edward är faktiskt snygg i den filmen, men va fan hände med resten av filmerna där han blev ett hårigt emo lixom? Jaja , ska inte klaga jag har Jacob och kolla på nu hähä.

Idag kanske jag ska till en kompis i vällingby, men de är så himla dåligt väder så jag har ingen större lust egentligen, men vad ska jag annars göra. Dessutom mååååste hon fixa mina ögonnbryn för dom e knas jst nu har inte fixat dom på skiiit länge :'( Men nu ska jag äta frukost <3

Kommentarer
Postat av: Bella

godmorgon :P vaknade också sent, känns som kl e typ 12 nu men den e snart 4 xd

2010-08-04 @ 15:23:59
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: achmed

vadå har du ögonbryn?

2010-08-09 @ 01:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0