jag är en seg människa

Det är så typiskt mig och vilja göra massa saker. Tex som att börja träna, äta rätt, plugga och sånt shit. Men ibland börjar jag inte ens på saker jag vil göra för att jag är så lat eller så ger jag upp för att jag själv inte tror att jag klarar det. Det är ganska synd, för jag skulle klara det. De vet jag, jag har ju klarat av så himla mycket annat. men av nån märklig anledning så har allt ba gått åt helevete på senaste. Jag skulle behöva en helt ny start, men hur mycket jag än vill och hur många gånger jag än påbörjat de så har de aldrig slutförts.
Men snart ska ja klara av det. Det går det vet jag, måste bara orka bry mig. Som jag lever idag är ej hälsosamt :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0