jag känner mig som ny

Efter ett låångt bad med hår inpacking känner jag mig nästan som en ny människa. Det är inte ofta jag tar riktigt långa bad och bara slappnar av och tar hand om mig själv. Scrubba nästan sönder mitt ansikte igår för att finnar var på väg men dom är typ borta. Kan ni oxå få så, att om ni varit stressade och sovit dåligt så får ni finnar?

Jaja, ska snart kolla vad som händer lite, men först blir det lotion och nagelmålning! Sånt som man måste göra bara! Måste äta oxå, hähä! Nej gud vilket onödigt inlägg, men men hihi!

Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; så mycket så mycket :D

2010-08-03 @ 14:15:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0