jobb och bella

Haha gud va det går bra för mig att blogga haha, men jag försöker komma in i den rytmen. Iallafall, idag kom min Bella hem. Så ringer dom mig från jobbet och bad på sina bara knän om att komma in o jobba och då sa jag att jag inte slutar en minut efter fyra så haha ja jobbade 3,5 timmar sen kom min Bella dit!

Asså det var så jäkla skönt att få träffa henne igen efter så lång tid och hon var fett brun. Kände mig så himla äclig bredvid henne, jag hade jobbat o var helt svettig och helt blek. Menmen det är väl så det blir om man är hemma hela sommaren. Det suger verkligen. Så kommer det verkligen inte bli nästa sommar.

Jag har kännt mig så himla ofräsch idag så har inte tagit nån bild asså, de bara funkade inte. Dog när jag såg mig själv i spegeln. Idag ska jag få sova och jag ska stänga av luren så ingen ringer och väcker mig, sen ska bella få klippa mitt hår i morn så de slipper vara så himla risigt. Sen ska jag färga det snart, har ändå blivit lite ljust under sommaren och det gillar inte jag!


Ska kolla lite twilight nu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0