min åsikt

Darin har vart min stora idol sen 2004. Vissa säger att det är för att det finns endel fjortis i mig som vägrar lämna mig. Men det är så fel. Det är kanske inte hans som det har gått bäst för efter idol, nu är det ju jätte duktiga Agnes. Men Darin utvecklas hela tiden. Kommer så väl ihåg när han kom in idol rummet som en nervös liten förorts kille.
Hans musik gör mig helt ärligt så jävla glad. Jag blir så sjukt jävla glad av att höra hans musik, hans upptempo låtar är så sköna att dansa till. Och vissa av hans ballader gör mig stark, bara av att lyssna på de så känner jag mej en aning starkare.
Första gången jag var på en konsert med Darin var den första han hade själv i munchen elr va de heter :S Har kvar alla biljetter från hans konserter. Vissa får gärna se det som om jag är en fjortis som står och skrike och gråter av att jag ser honom. Men det är verkligen inte så.
Tack för alla gånger du har gjort mig så jävla glad och stark Darin!

min favorit bild med darin genom alla åren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0