Omid är min hjälte

I morse när jag vaknade så var allt allt allt borta från min dator. Alla min bilder, alla mina filmer och all min musik. Helt seriöst grät jag fett mycket. Jag var helt förkrossad för att alla bilder på Tess var borta, idag är det även 2 år och en månad sen hon försvann så ja satt och böla som ett barn och skrev ett argt meddelande på facebook. Och då skriver men gamle vän Omid hur man skulle göra för att få tillbaka bilderna och nu är dom tillbaka, så himla glad. Då grät jag igen för att jag fått bilderna tillbaka. Dom betyder faktiskt jävligt mkt för mej.

Min design ser fortfarande lite wierd ut men nu orkar jag inte bra mig längre, hoppas ni haft en sjukt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0