Tråkiga tisdagar

Hejsan nu är jag hemma från ännu en skoldag. Kom fan 50 minuter innan vi börja, jag trodde jag var sen.. Så de började ju jävligt segt om man säger så, blev verkligen aslack Hade i alla fall svenska, handel och engelska. Bara tråkiga lektioner. Jävla skit skola!!

Efter skolan var jag fett peppad på att dra till gymmet men vad hände då? Jag hade glömt hänglås o ja kan ju inte bara lämna alla mina saker så kunde inte dra till gymmet vilket var jävligt tråkigt, blev verkligen sjukt peppad. Så det blir promenad istället.

Usch jag kan inte skriva mer måste verkligen börja plugga, hoppas ni haft en bra dag =)

en bild för ett år sen, förändrats lite i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0