vardagen är verkligen igång

Hejsan, fyfan är trött haha menmen. Idag hitta jag praktik plats så det känns bra, ska va där varje onsdag denna termin.
Igår när jag kom hem var jag så hysteriskt trött. De är fan sjukt, de känns ändå inte riktigt som om man har börjat i skolan. Men de kommer väl snart. I samhälle kan man få tänta av de så kanske ska göra det men då måste ja plugga som en åsna till sista september. Får jag G blir jag glad annars får jag gå hela kursen. Men vi får se hur det blir.
Annars är allt som vanligt. Gör inte så himla mkt, är med kompisar och tar de lungt. Försöker träna men hittar alltid anledning till att inte göra det, äter fortfarande helt fel saker. Men snart ska jag börja, men de e svårt ensam. Behöver nån med mej, haha!
Nej men nu ska jag kanske göra lite nytta, de blir antingen städa rummet eller plugga så just nu lutar de mot att städa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0