emotjejen hihi

Hejsan, nu är jag äntligen hemma från jobbet. Fan vad tåkigt det var alltså, men var ju inte allt för seriös så det är väl lungt haha! Sen orkade jag inte riktigt sälja så ah. Men jag hittade ett kakpaket, jag vart asglad :D
Jag är verkligen jätte trött och jag börjar klockan åtta i morgon. Så jag ligger här och funderar. Ska jag kollar på paradise hotel som slutar klockan ett eller ska jag sova? Det lutar faktiskt mot att sova.
I morgon börjar jag klockan åtta i alla fall, har lektion i en timme och nästa lektion börjar klockan halv två. ROLIGT VA?! Men det är lungt, jag och en kompis har lite busigheter och göra i morgon haha! Vi får se hur det blir med det dära. Men nu ska jag tvätta av mig sminket och byta om till myskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0