konsten att göra sig själv galen

Den gåvan har jag. Framför allt när jag är trött och uttråkad för då blir det så att tankarna börjar igen. När ska jag lära mig när det räcker. Kunna sätta stop för mina tankar. Inte så att jag är psyksjuk och har konstiga tankar. Men jag tänker så mkt på saker jag vill ska hända fast jag ändå inte vill hända. Jag vill ha svar på en del frågor men jag är för rädd för att veta svaren jag vill gå någonstans men för rädd för att komma dit. Fast jag inte vet vad det handlar om.
Nu är det så att jag åker till thailand om två dagar. För mej är det allt right now för jag behöver komma bort för att hämta nya krafter och för att ens kunna somna om nätterna. Jag har inga försväntningar alls på min resa. Det enda jag har bokat in är en bra bok på stranden med mango och dounat i gassande sol typ. Har jag gjort det så behövs inte så mycket mer.
Men nu vill jag bara att tiden ska gå så fort så möjligt så jag slipper vänta mer, för det gör mig stressad och uttråkad. Jag är verkligen skit trött men somna gick ju inte heller så det är ju ingen ide.
Sitter mest nu och funderar på om de finns nått jag kan göra. Skulle jag bo ensam skulle jag utan tvekan typ gjort mat eller bakat eller någonting random. Men nu känns inte de så smart eftersom att alla sover och så. JAJAJAJAJA Nej kanske kollar ett avsnitt av dexter, de var ett tag sen. Eller så fortsätter jag med sopranos.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej hjärtat. Jag känner igen mig med den "överenergi" som kan komma över en. Det är inte lätt men om du fortsätter att "få" ur något, tex genom att skriva som du gör nu så får du ialla fall ur det. Stay cool :-) Kram



2010-12-06 @ 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0