lite tankar o så brää

hej folket, bra med er? ah men va najs
what ever
Känner för att skriva lite i min coola blogg, eftersom att ja är en väldigt bra bloggerska som tjänar upp till 50.000 i månaden ska ni få höra va ja tkr om en sak. Ämnet är......... VINTER
kan nån snälla förklara för mig vrf de finns? ingen? nääää ingen jävla människa kan må bra under vintern, fine de e skit kul med snöbolls krig, åka pulka and so what ever. meeen, de e ju inge bra lång siktigt just för att de e sjuuuuukt kallt. man vill ju inte göra någonting för att man fryser bara o vill bara in i värmen.. Sen så blir man så äckligt blek, så alla går runt som lik o alla blir bara otrevliga. man halkar för att först så smälter snön men sen ska de bli så jäkla kallt igen så då blire is, sen så snöar de över den isen, så kanske nån stackars jävel ramlar! sen så är de faktiskt så att man är beroende av sol ljus, man behöver de för att må bra. jag tror de har varit ganska så soligt, kanske tre ggr under vintern. men då har man jobbat elr vart i skolan, sen när man äntligen har slutat vid tre, äh de e sol jäveln borta!

allt detta gör mig sjukt deprimerad. känner mig så jäkla otaggad till allt bara.. spelar ingen roll hur mkt smink ja än har, ser fortfarande väldigt trött ut, framför allt blek, om ja inte har lager av solpuder, men hur jäkla snyggt är de på en skala?
känner oxå att jag faktiskt ska sluta göra saker som inte får mig att må bra. o då menar ja inte skola o plugg som är skit jobbigt (faktiskt två måsten i livet).. mer att ja ska umgås med dom som får mig att må bra, ska sluta lägga ner så mkt tid på människor som inte ger mig nått posetivt. vrf ska man va med dom? helt onödigt. nej men ska göra saker som får mig att må bra, inte saker som andra vill att ja ska göra.
ska börja ta hand om mig själv, försöka sova i tid, kanske sola nån ggn i veckan, ta en promenad (när de blir varmare).. ni förstår poängen ni som orkat läsa enda hit.

vad vill ja ha sagt med allt? vintern suger o ja ska börja göra bra saker för mig själv, najs
sov gott nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0