ge mig sommar!!

Idag träffade jag jasmin o fika med henne, det är nog bara henne ja kan fika med haha. Asså i timmar håller de på, och vi snackar ju som jävla kärringar!! haha lite roligt faktiskt..
Nej men vi pratade om sommar. Och fyfan va jag saknar den. Tex nu, va kan man göra ute? Absolut ingenting? Man fryser ihjäl o de enda man kan göra är att typ äta mat för de e varmt och gott typ haha!!
Men på sommaren, har man inegnting för sig drar man ihop sig ett gäng, sätter sig vid tanto, myser skrattar, lyssnar musik, äter massa sommar mat som typ kyckling med potatis sallad. Man kanske har en argile och bara har de så jäkla najs!
Sen är ju dagarna nästan ännu bättre när de är soligt och man lägger sig med tjej kompisarna på stranden o bara steker o har roligt!

Hemskt vad jag saknar sommaren. Men denna sommar kommer inte vara sig lik med tanke på vad som har hänt o så. Ser de både posetivt och negativt med tanke på hur jävla roligt vi kunde ha det, haha! menmen, kommer bli en härlig sommar!!

att rida utomhus med solen är ju oxå helt underbart!!

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Halloj! Planer för i helgen? :)

2010-01-08 @ 00:00:35
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: luckeboi

sv; Okej, jag ska tillbringa helgen ute på en lägergård :P

2010-01-08 @ 00:25:10
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0