hahahaha!!

Rensar i min gamla dator eftersom att ja vill spara massa till nya datorn och så.. Hahaha jag är inte ens halvvägs med alla bilder men haha här kommer några:

haha ja o fanny på ett museeum i göteborg i sjuan!

hahaha martin ja och fanny tog alltid kort i skolan med martins mobil, o fyfan!!

ja o fanny fyllde 13 och hade tält fest hos fanny, de va april så de va askallt haha sjukt fula alla är!

vi skulle ha konsert i skolan o alla i bandet skulle ha mörka brillor, josef hade inga så han stod o sjöng inför hela skolan såhär! HAHAH, ja dör!!!

haha alla borde få ha en alex i sin klass! Vi bråka så jäkla mkt, men fan va skön han är

finner inga ord, HAHAHAHAHA

sär hand, haha!! Finns så mkt mer ja vill visa men haaha de går inte såå ful ja va!!
hahaha, man borde ta så jäkla mer kort. Det är ju helt underbart att ha, jag dör här ensam i min säng med popcorn lixom.. hahaha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar som om du har bra polare

vad har du för planer idag då?

2010-01-09 @ 11:57:48
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0