hemma hos mami igen

Hejsan, var ju hos pappa igår eftersom att zandra ska till thai. Vi hade beställt bord på deras stammis ställe. Jag fick min mat sist av alla, fick vänta till alla hade ätit klart haha så ja satt där ensam o åt när alla kolla, något jag inte uppskattar, framför allt nu när jag haft svårt för att äta. men de va så jäkla gott så de slank ner, nästan alltihop. Så de känns som om becca is back on track angående mat dåra hah!
sen så va vi där ett tag, sen började de lukta bajs där vi var för att vi satt vi någon blås sak, och sen va de nån som satt i halsen riktigt illa. haha så ja venne om de va de bästa stället.. haha jo de e de säkert men de va mysigt :)

idag ska jag faktiskt jobba för första gången på riktigt länge, lite blandande känslor men de blir säkert bra.
nej men hörrni, inte mkt mer att berätta nu tror jaa :) förutom att ja typ är frisk nu, hostan är nästan helt borta så de känns skit bra faktiskt..
men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska ja sminka mig o fixa lite o så, sen ska ja lämna min gamla mobil te zandra så hon har en fungerande mobil där nere,

hoppas ni får en bra dag, puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0