home again

Var med maja idag i solna centrum, gick runt som ett monsetr utan smink o shit men vafan, de va ba solna!
Dom har ju nå ny restaurant där ute donken låg. Och majas mat va helt okej, men haha mitt kött va inte klart, ja bad om att få utan senap lök o salt gurka.. men allt fanns där ändå haha! Menmen, vi har donken o max så de e lungt! :D

Sitter just nu i sängen och kollar på lite tv. Finns ju inge bra =( känns ju lite värdo
I morgon ska ju jag till skolan som börjar igen. Och de ska väl bli roligt att träffa amanda o vera o dom igen. Men, jag är trött. haha! Jag vill inte gå i skolan längre. Eller jo om den bbörjade vid tre kanske så man kunde få sova ut. Det vore helt jäkla underbart bara! menmen, efter skolan ska ja väl hem, sova lite eftersom att ja kommer somna sent ikv, sen ska jag jobba. Och då ska ju fan skärpa mig. Är i nån jävla fas i jobbet där de går så jäkla dåligt. Men i morn ska ja koppla bort allt som har med livet o göra o ba köra.

Men ja fryser ihjäl så nu ska ja lägga mig undertäcket o värma mig lite, så jäkla kallt ute. Men ha de så bra, puss <3


Kommentarer
Postat av: Madicken

Inte så farligt faktiskt =)

2010-01-10 @ 22:27:38
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0