i moving on, and im going to get stronger now

Hejsan bloggvärlden. Haft en bra helg? Jag har faktiskt haft en najs helg, inget bloggande o inget jobb! Hur skönt som helst. Ska nog helt ärligt sluta jobba helg ett tag, sjukt skönt! Men sen är de frågan om pengar o så.. Men de e två timmar mer, o de e typ 100 spänn elr hur blir de :S Haaha, kommer inte ihåg, men aa i alla fall

I fredags kom min faster hem till oss så vi åt lite mat, sen drog emelie min syster för att hon skulle till någon kompis o sova. Så vi kolla tv o snacka lite. I lördags drog ja pappa o cia in till stan o shoppade till mig, blev ett par skit snygga jeans, snygg skjorta o en lite vanligare randig tröja. Kul med lite nytt! Sen drog ja o träffade jasmin, vi åt lite pizza o snackade. Men hon va trött så ja träffa sen maja o va med henne o ba snacka o åt lite till haha! Har ätit sjukt mkt i helgen!! :o
i söndags, hmm igår.. Gjorde typ ingenting.. Kolla en sjukt bra film med en sjukt snygg kille. Han från "step up". GRYM!

Idag har jag varit i skolan, hade först bild sen svenska. Bilden är ju hel skön, läraren är ju för gay asså :D Helt underbart, mindre rolig svenska men aa vad ska man göra åt saken med vissa i klassen?! Orkar inte, men Vera you go girl skön du va idag! ;)

Ska snart fixa ihop lite käk, sen ska ju jag jobba. Va ju ett tag sen så nu är de dags att köra. Hoppas på att de e hyfsat bra nr i alla fall!
Men hoppas ni haft en bra dag!
Funderar fortfarande på att sluta blogga, men samtidigt har jag bloggat så länge, så ja venne om ja vill sluta.. Älskar att ha nått att läsa.. men juste skulle säga, hej då haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0