lördag, finfina lördag

Hejsan kisar! Va fula ni är idag *skrattar*
nä skojja, men man måste ju hålla på i liv ett tag till, de sista dagarna dom har kvar alla coola kisar.
Idag är det lördag de uppskattas!!
Igår va ja frida o maja tillsammans! coolt, snacka massa om folket i skolan o hade kul. Va först på en fest i skanstull med en så sjuk människa så man undra vafan han gick på. Sen drog vi vidare till nå ställe i skarpnäck? haha! Ganska kul folk där, väldigt mkt olika slags personer, men han som hade festen va as rolig :p

firde även min pappa igår, farmor farfar och kristin kom över på middag och så, men vårt kök renoveras så vi beställde hem pizza. efter de blev de en as god tårta! haha food <3 nej men de va trevligt.
jag ska snart bege mig till solna centrum på en liten nostalgi tripp.. nej skoja bara, men ska träffa en person där och snacka massa.. haha, aja helt lost.
efter de ska ja eventuellt träffa jasmin, ta en fika, kolla rulle elr kanske ba chilla galet med henne :)

juste haha min syrra har det regnar köttbullar på datorn så ja såg den igår, (idag natt, hur fan blire?) och den va så jääävla bra. om ja skulle bo i den byn, hahahahha fan va fet ja skulle vara. Nej men den filmen rekomenderar jag verkligen, helt skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0