måndag, en vecka kvar till skolan börjar

Idag har jag bara tagit de lungt hemma utan nån här, älskar att vara ensam hemma. Har gjort lite försök till att töja ut magsäcken oxå.. chips och mackaroner. det är inge nyårs löfte, men nu ska jag börja ta hand om mig själv lite mer. inte lika mkt o nyttig skit, blir alldeles för mkt för mig oftast. och ska inte sluta för att gå ner i vikt elr någonting, utan för att de e hälsosamt. att alltid äta skit är farligt som fan. Sen ska jag även börja träna.. men inget sånt på lovet. tills skolan börjar ska jag njuta av de onyttiga livet, och så fort jag får mina pengar ska jag till gymmet och börja röra på min kropp. de blir skit bra

Ikväll ska ja och pappas familj ut och ha avskeds middag för zandra som ska till thailand i två månader den bögen, skulle jätte gärna följa med om jag fick, men ja får vänta till jag är 18 helt enkelt. kanske kan försöka övertala mamma lite, (a)
men nu ska jag ta bort all mat från bordet innan alla kommer hem, ha de så bra.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0