min bror e helt skön

Min bror skulle in o säga god natt till mig, så knackar han på dörren (de lärde han sig som väääldigt liten :p) Sen så kom han fram o krama mig o sa god natt, sen så bad ja om en puss, så kommer han emot mig o ska pussa mig, så skallar ungen mig haha!! Han är så klumpig o så hårdhänt haha..

Kom hem för typ en timme sen från stallet, red flower power som btw är ett helt underbart namn! Det gick ju inte helt kalas bra, menmen. Najs to be back, men ja frös så jäääklaa mkt! Hur fan kan de vara så jäkla kallt!!
nej men nu ska ja snart in i duschen, ska sen diska, sen plugga o kolla ph o sen sova!!!! Helt skönt, längtar till sömnen, så jäkla trött alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0