mot staden :)

Ska snart börja dra mig ner till tunnelbanan, ska träffa malin och jasmin i stan för fika. Ska bli kul o se lilla jasmin igen som vart borta ett tag i thailand, den slynan! det ska bli så jäkla skönt att komma ut ur huset, och taaaack för att min hosta nästan är borta, hehe hoppas den inte kommer tillbaka nu bara :p

igår gick ja typ o la mig halv sex, så jag har ju vänt på dygnet totalt! funkar inte, om inte länge börjar ju skolan igen.. usch, känns så hemskt att nämna, men nu kör vi igenom dom här jävla terminerna sen fan är de ba ut och jobba. längtar till studenten, lite närmre nu (a)´

hörde av mamma att de va skit kallt ute :( hatar denna jävla vinter, hade de vart sommar skulle vi antagligen sätta oss på ute serveringen uppe på åhlens taket i solen med en latte o bulle. så jäkla underbart, gjorde de mkt i sommar. hoppas på att våren är framme på min födelsedag i alla fall ;) men nu ska jag runda av här, hoppas ni får en härlig söndag, pusspuss


i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0