my day

Idag ställde ja klockan för första ggn på typ två veckor. Ingen skön känsla, menmen! Fixade mig och drog till jobbet. Har aldrig vart bra, men shit ja e sämst nu. Venne vad som har hänt, kanske beror på vad som händer utanför jobbet o så. Men de kan ej fortsätta, hemskt o sitta där o göra ingenting ju hehe!
Efter jobbet drog ja hem lite fort och åt lite mat, drog ju sen till stan och kollade bio. De blev jag Jasmin och Odd, hennes boyfriend..
Filmen har jag sett förut, men de kändes väldigt värt att se den igen faktiskt. jag och jasmin kan ju inte riktigt hålla oss vissa scenér hehe! Och de e så typiskt jasmin att börja gråta, skrika och prata lite för högt. Pinsamt som fan, men de e drf jag älskar henne haha!!

Kom hem för ett tag sen, sitter och lyssnar på musik.. Ska väl kanske stänga ner datorn snart om de är möjligt hehe


bjuder på en bild på mig o min lillebror för två jular sen. Han har blivit så jäkla stor den ungen :p
Sov gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0