Paradise hotel!

Hejsan!
Idag var jag i skolan för första ggn på väldigt länge! Somnade vid fem igår, men hade sov morgon så ja kunde i alla fall sova till elva. Men de va hemskt, kunde inte komma upp ur sängen! I skolan i alla fall så var de inte tyst en ena sekund, vi hade massa saker att ta igen. Vi hade ju inte sets någonting så de var roligt. Jag Erika Amanda och Vera åt mat tsm o snackade säkert om massa saker hur länge som helst. Känns kanske helt okej att vara tillbaka men de e mornarna som e tuffa alltså

Efter skolan drog jag i alla fall hem till Amanda i Hagsätra. Träffade hennes kompis, drog hem till henne, såg hennes gulliga valp. Plus hennes två andra, o den ena va så jäkla krallig, men så jäkla söt! Skit fin!! Den andra va fett jobbig haha! Men sen drog vi i alla fall till jobbet, jobbade. Hemskt, men aa.

I morgon har jag ridning, första ggn på år o dagar känns det som!! Så de ska bli skit roligt faktiskt '=)

men nu ska ja kolla klart på paradise hotel, ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0