Saknar dej fortfarande!

Det är så konstigt att jag kan gråta till tårarna tar slut Tess. När ska ja sluta gråta. Ibland är allt lite bättre o så. Men Du ska veta hur ont i hjärtat ja har för att de ska komma ny vovve till oss.. Vi har precis skrivit en intresse anmälan där det stod om dig oxå, vrf du kom till oss från hundstallet. Kommer du ihåg att du inte hette Tess då, Diana hette du där. Men du va en Tess, aldrig en Diana. Du var vår fina Tess i 12 år! En så lycka det var att ha med dig genom alla de åren! Jag grät när jag läste intresseanmälan där pappa skrivit så fint om dej o hur mkt du trivdes hos oss. För de var så uppenbart att du gjorde, o huhr du älskade alla dina familje medlemar. Du vet väl att ingen hund i världen kan ersätta dig gumman, men du vet Ricky elr evetuella Selma.. Hon liknar dej gumman, hon har till och med en mulusk, som du vid kinden. O hon är fortfarande mörk runt munnen o ögonen. Men de e inte din mulusk, muluskhund! Men du ska veta hur mkt jag saknar dej. Hela tiden varje dag gumman.

Jobbigt att skriva om dej, även om de gått så lång tid.. Kan inte förstå att de är två år i sommar. Helt otänkbart. Ibland känns de som om du ska komma tillbaka snart. Men de gör du ju inte, vet jag ju så väl. Men känns som de ibland i alla fall :(


Du ser ut som världens mysigaste, precis som du va! Vila i frid hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0