Sitter i skolan

Hejsan, sitter i skolan och har lunch. Snart börjar min arbetsmiljö lektion o de e den sista någonsin! Det ska bli så jäkla skönt för ja hatar den lektionen så jäkla mkt! Den e hemsk, och så jäkla tråkig o ingen kan vara tyst på den lektionen. Helt omöjligt haha, men de e bra de;)

I helgen ska jag vara hos min pappa, första ggn på väldigt länge ja ska vara där en hel helg så de ska bli roligt.. Vi ska nog inte göra någonting speciellt, förutom nån ggn. Vi ska hem till en tjej som typ fyllde år förra helgen o sen fyllde hennes sån år så vi ska fira dom lite!

Igår jobbade ja o de kändes så jäkla bra. Har sålt så jääääääkla dåligt den senaste månaden o har aldrig kännt mej peppad till jobbet. De va jag väl inte igår heller, men de gick ändå bra så jag är skit glad, men svakla är borta, hehe.. Ett litet jobb skämt mellan mig o micke haha!!

Men nu ska ja till soffan och hålla Amanda och Vera lite sällskap, lämnar er med en riktigt hottentott hehe
 löööööv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0