Tjenare kisen, du ser bra ut idag *generad*

Höhöhö, jaa..
idag hade jaf i alla fall vart i skolan, gjorde permanenter men permanent värska. Det gick ganska bra, ja o Victoria gjorde på en kille. Han blev fett het!! Erikas nya pojkvän, fast Victoria kösste honom när Erika inte såg.. HAHHAA!
Jaa, normalt inlägg.. är sjukt uttråkad. Ska snart sätta mig o plugga för jag har prov i morn, ska även jobba idag så aa bättre att ja gör de nu för ja hinner inte ikv som sagt.

Skulle helst vilja lägga mig i min sköna säng och kolla lite "new moon" faktiskt. Vore mkt najs!

Kommentarer
Postat av: Neha

Haha, låter som en rolig dag^^

Allt bra med dig då?=)

2010-01-21 @ 17:34:38
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0