börja blogga

Har bestämt mej alldeles nydligen för att börja blogga igen. Det blir ju som ens dagbok ungefär, fan de bästa som finns är att kolla på gamla inlägg sen flera år tillbaka. Skrattar lika mycket varje gång.

Idag träffade jag störda Vera iallafall, shit saknat den människan som fan. Hahaha vi snacka om allt knas som kommer hända i skolan detta år, vill inte ens veta all drama. Men om jag ska vara ärlig, så älskar jag det! Wihuu haha. Mötte upp Daniella och Olivia en liten stund oxå sen drog jag hem för hela kvällen har jag varit hemma med lillebror. Var ganka mysigt och fick mitt rum städat!

Ska försöka dygna inatt så att jag kan vända tillbaka dygnet, hoppas nån är med mej annars blir de väldigt lonely!!

Smexiga Vera i skolan haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0