bra jobbat beccman -.-

Hejsan, fan jag som sagt att jag ska börja blogga igen så gick de ju åt helvete. MEN, jag har en bra anledning.
Tanken med min natt igår (idag?) var att inte sova för att vända tillbaka dygnet, och i början gick det så himla bra. Satt och chatta med min helt sjuka kompis Vera, så jag satt och skratta i min ensamhet o kände mig inte trött alls. De sluta med att Vera sluta svara o jag börjar läsa. Och vad hände halv åtta på morgonen. Becca somnar -.-
Klockan halv 12 ringer chefen in mej för att jobba, där av har jag inte bloggat idag hehe. Så ah, jag vill inte ens veta när ja kommer somna idag.

På jobbet i alla fall hände det så sjuka saker, det finns så himla många konstiga människor så det finns inte. Ett inlägg ska jag berätta för er om allt sjukt folk som beställer. Sen finns de folk som en supertrevliga oxå såklart och det är alltid trevligt. Men ah, denna dag va störd hehe!

Nu ska ja läsa lite bloggar, mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0